NOTICE

EDEN 엔터테인먼트 공지사항

올아워즈 <ALL(H)OURS> 팬레터 및 서포트 신청 관련 안내

작성자 관리자 날짜 2024-03-22 13:40:52

안녕하세요.

EDEN 엔터테인먼트 입니다.

ALL(H)OURS를 응원해주시는 팬 여러분께 항상 감사드리며, 멤버들에게 안전하게 전달하기 위한 팬레터, 서포트 전달 방법에 관해 안내드립니다.

아래 내용을 꼭 확인하시고 신청 및 전달 부탁드립니다.

[주소]

- (04793) 서울특별시 성동구 아차산로 73, 성음빌딩 3층 ALL(H)OURS OOO 앞

- (04793) 3F, 73, Achasan-ro, Seongdong-gu, Seoul, Korea ALL(H)OURS OOO

*주소가 2층 > 3층으로 변경되었으니 추후 발송에 혼돈 없으시길 부탁드립니다.

 

<<선물 서포트 불가 안내>>

- 어떤 상황에서도 선물 서포트는 불가합니다. (생일, 기념일 포함 전부 금지)

- 회사 주소로 선물 서포트를 전달하는 경우, 무통보 폐 기 처리되오니 선물 전달은 삼가부탁드리겠습니다.

 

[팬레터]

1. 팬레터 전달 안내

- 상단 주소(이든엔터테인먼트) 로 발송 부탁드립니다.

- EMS 세관 비용 혹은 착불 비용이 부가되는 경우 수령이 불가합니다.

- 방문 전달은 불가하며, 우편 및 택배가 불가한 상황의 경우 사전 연락을 통해 퀵으로 전달 부탁드립니다.

- 서포트 및 팬클럽과 관련한 모든 문의는 fans@edenenter.com 로 부탁드립니다. (유선 문의는 응대하고 있지 않습니다)

- 팬레터의 경우 공개방송 및 팬사인회 이벤트 현장에서 STAFF를 통해 전달 가능합니다.

- 발송인이 확인되지 않는 서포트의 경우 무통보 폐 기 처리되오니 반드시 발송인 작성 부탁드립니다.

2. 팬레터 전달 시 유의사항

- 선물은 일체 받지 않고 있으니, 팬분들의 양해 부탁드립니다.

- 편지 전달 여부 확인 및 인증은 별도로 진행되지 않습니다.

- EDEN FAN STAFF가 아닌 회사 관계자 및 매니저, 방송 관계자 등을 통해 전달은 불가합니다.

- 편지 전달을 목적으로 ALL(H)OURS 멤버들을 사옥, 샵, 숙소, 공항 등에서 기다리는 행위 발각 시 팬 활동이 일체 제한됩니다.

- ALL(H)OURS 멤버들에게 편지 인증을 요구할 경우 추후 팬 활동이 일체 제한됩니다.

 

[식사 및 간식 서포트]

1. 서포트 가능 스케줄

- 기념일(멤버 생일 및 데뷔일), 공개방송, ALL(H)OURS 단독 국내 콘서트 및 팬미팅 등

- 그 외 해외, 비공개 스케줄 및 팬사인회에서는 서포트가 제한됩니다.

2. 서포트 신청 양식 작성

- 하단의 양식대로 메일 전달 부탁드립니다.

1) 서포트 내용 : 식사 / 간식차 (커피차)

2) 서포트 희망 일자 / 시간 :

3) 서포트 전달 방법 : 현장 / 퀵 / 택배 중

4) 서포트 전달 대상 : ALL (H)OURS 개인 or ALL (H)OURS 단체 or 스태프 포함

5) 신청자명 (단체명) :

6) 대표자 연락처 :

7) 서포트 품목 및 수량 : 구체적인 메뉴 기입 부탁드립니다.

8) 서포트 진행 제작 업체명 / 연락처 :

*동일 스케줄에 두개 이상의 서포트 신청이 들어온 경우 신청 우선 순으로 조율됩니다.

- 현장 전달의 경우 스케줄 현장에 방문 가능한 인원은 배달업자(진행 업체) 제외 담당자 1명만 가능합니다.

- 멤버 단독 스케줄의 경우를 제외하고, 단체 스케줄에서 멤버 개인 서포트는 불가합니다.

- 담당 STAFF와 최소 10일 전부터 충분한 논의 후 서포트 진행 부탁드립니다.

- 메뉴는 STAFF와 반드시 사전 조율 후 서포트 진행 부탁드립니다.

3. 서포트 전달 시 유의사항

- 서포트 신청 후 3회 이상 취소 혹은 1회 이상 당일 노쇼의 경우 추후 서포트 신청은 불가합니다.

- 서포트 전달 여부 확인 및 서포트 물품 인증은 별도로 진행되지 않습니다.

- 식사 및 간식 서포트 전달 시 팬레터는 허용되나 선물 서포트는 불가합니다.

- 서포트 진행 후 ALL(H)OURS 에게 인증 요구를 하는 경우 추후 서포트 진행은 불가합니다.

 

항상 ALL(H)OURS에게 남겨주시는 사랑에 감사드리며, 보내주시는 사랑 ALL(H)OURS에게 온전히 전해질 수 있도록 노력하겠습니다.

 

감사합니다. 

 

Hello, this is Eden Entertainment.

We would like to thank all fans who show their love and support towards ALL(H)OURS.

Please read the following rules carefully before sending fan letters to the artists.

 

<<Refusal of Gift Support>> 

- Gifts to ALL(H)OURS members will be prohibited in any circumstances (including birthdays and anniversaries). 

- In the event of gift delivery to the company address, gifts will be disposed without any announcement. 

 

[Mailing Address] 

(04793) 서울특별시 성동구 아차산로 73, 성음빌딩 3층 ALL(H)OURS ㅇㅇㅇ앞

(04793) 3F, 73, Achasan-ro, Seongdong-gu, Seoul, Korea ALL(H)OURS ㅇㅇㅇ

* Replace ㅇㅇㅇ with the member’s name.

* The mailing address has been changed from 2F to 3F.

 

[Fan Letter]

1. Fan Letter Delivery   

- Please send it to the address written above (Eden Entertainment)

- In case of cash on delivery and EMS customs fee, delivery will not be accepted.

- Fan visits to deliver the mail in person are strictly forbidden.

- All inquiries related to support and fan club are accepted by fans@edenenter.com

- In addition to mailing, fan letters can be given to ALL(H)OURS FAN STAFFS at open music show broadcasts and fan signing events.

- If the addressee is not clearly written, delivery may not be made. 

2. Important notes on fan letter

- We are accepting fan letters only, please understand that any other gifts cannot be accepted.

- Proof that the delivery has been made will not be provided.

- Fan letter deliveries are available to EDEN FAN STAFFs only, deliveries to EDEN staff and managers, or broadcasting staffs will be strictly forbidden.

- Deliveries made in person to ALL(H)OURS in private spaces, including Eden Entertainment, Make-up/beauty salon, residence, airports, etc. will be strictly prohibited and future fan activities will be restricted.

- Fans who force members of ALL(H)OURS to prove the delivery of fan letters will be restricted from future fan activities.

 

[Meals and Snack Support]

1. Dates allowed for support

- Anniversaries (Member’s birthday, debut anniversary), open broadcasts, ALL(H)OURS concert and fan meetings.

- Supports will not be accepted at other global concerts, private schedules, and fan signing events.

2. Support Application Format

1) Support information: Meal/Snacks (Coffee and Drinks)

2) Support Date/Time:

3) Support Delivery Method: On Site / Messenger Delivery / Parcel

4) Support Addressee: ALL(H)OURS member / ALL(H)OURS group / ALL(H)OURS Team including staffs

5) Applicant’s name (Group name of Applicants):

6) Phone number of the representative:

7) Support items and quanfuies (please provide specific list of menus):

8) Name and phone number of the company that will proceed with the support:

* If more than two support inquiries are made on the same date of schedule, it will be first come first served based.

* In case of delivery on site, one representative, excluding the delivery personnel will be allowed. * Excluding ALL(H)OURS member’s personal schedules, support made for an individual member during the group’s schedule will be prohibited.

* Contact EDEN fan club staff, minimum of 10 days in advance to proceed with the support.

* Please confirm the menu with EDEN fan club staff before proceeding with the support.

3.Important notes on support delivery

- Canceling support more than three times, or no-shows on the day of the support will be prohibited from future support applications.

- Proof of support deliveries will not be provided.

- Only fan letters during meal/snack support will be accepted, please note that gifts will not be accepted.

- Forcing members of ALL(H)OURS to prove that they received support will be strictly prohibited, and further support in the future will not be allowed.

 

Thank you to all fans of ALL(H)OURS who continuously send love and support.

We will continue to try our best to deliver your love to ALL(H)OURS.

Thank you. 

댓글 (0)

등록된 댓글이 없습니다.
작성 권한이 없습니다.